torsdag 8 maj 2008

Fynd från inredningsrundan


Förra helgen var jag iväg på en inredningsrunda i Skåne och ni har sett resultaten av den här på bloggen i form av butikstips. Det blev dock en livsfarlig runda. För plånboken alltså. För naturligtvis kunde jag inte låta bli att handla några av alla de underbara saker jag såg. :) Till mitt försvar är det faktiskt saker jag ”behöver” ;) och länge velat ha. Och varför ska man inte kunna få unna sig något vackert ibland?!

Jag är speciellt nöjd med min fina kudde som jag köpte hos Therese på Fridas gård. Jag såg kudden när jag var hos Teija på Méli de Mélo i Göteborg och kan inte förstå varför jag inte köpte den med mig hem redan då, men men… Nu är den i alla fall min!

Ha en skön kväll!

Jag vill förresten passa på att tacka alla underbara människor som tittar in här hos mig! Jag blir SÅ glad! Hoppas vi ses igen!

Kram Åse

4 kommentarer:

marita blücher sa...

Hej Åse,
Det var en härlig samling av nya inredningsdetaljer du handlat under din Skåne-turné ! Jag hoppas att jag snart får nöjet av ett nytt besök och ännu en trevlig pratstund.
Önskar dig en härlig helg med mycket sol och värme.
Kramis/Marita

Lilla Blanka sa...

Hej Åse!
Den där kudden är ju sååå fin, förstår att du inte kunde låta bli den..har skälv sneglat mer än en gång på den :)
Kram
Mia

Anonym sa...

Hej!

Var köpte du ljusstaken med kronan på? Den är jättefin.

Kram
Linda

Lavendelkvisten sa...

Hej Linda!

Ljusstaken köpte jag hos Fridas gård. Visst är den fin?!

Kram Åse