lördag 31 maj 2008

Gods & Gårdar

Sommarvärmen har verkligen kommit på riktigt nu och jag satte mig ute och njöt av stillheten och lyssnade på vinden som susade i träden. Med mig hade jag tidningen Gods & Gårdar och det senaste numret innehåller en hel del härliga reportage.

Visst, många av hemmen är herrgårdar och slott som är stiliga, lyxiga, exklusiva och ståtliga och det är väl många av oss som bara får drömma om att äga ett sådant gods – eller ens vistas i en sådan miljö – men det är härligt att njuta av de underbara bilderna. En verklighetsflykt jag gärna ägnar mig åt!

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kram Åse

5 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Den tidningen är verkligen bra, förmodligen den bästa SVENSKA tidningen, annars är ju Vakre Hjem & Interiør allra bäst..!

; )

Kram, Jenny

<3

Anonym sa...

Hej igen Åse!

Ville bara tacka för feedbacken på min blogg angående bloggdesignen :)

Den där tidningen Gods och Gårdar är bra, läste den på jobbet igår faktiskt, men det var ett gammalt nr men det gör ju inget!

Ha det gott, kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja håller med, mycket vackra hem även om man bara kan drömma om dem.. Mari.

Boviksmarinan sa...

Hej Åse!!
jätte fin blogg du har. 1:a ggr jag e här o hälsar på dig:-).//Kram L

Lavendelkvisten sa...

Tack för att du tycker om min blogg! Jag är inte så aktiv just nu som du märker, men förhoppningsvis lite längre fram igen.
Kram Åse