lördag 24 maj 2008

Inredning & lavendel

Dagen gick i inredningens och lavendelns tecken och det blev som vanligt en del inköp :)

Nu har jag äntligen fått min efterlängtade kudde med det vackra emblemet på! Det blev också fyra bordstabletter i rosa med rosor på, en bok om Lommas historia och ett kort med ett religiöst motiv på. På bilden finns också en kedja som man kan knipsa fast kort mm på (men den syns inte så bra...)



På 'Bondens egen marknad' på Drottningtorget i Malmö köpte jag en burk med lavendelsocker från Österlenkryddor. Häromdagen köpte jag också en livs levande lavendel :) och satte i en jumbokopp. Nu väntar jag bara på att lavendeln ska börja blomma!

Ha en skön helg!

Kram Åse

1 kommentar:

Jenny Oak Fae sa...

Så mycket fint...kudden är verkligen vacker !!!

: )

Kram, Jenny

<3