tisdag 27 maj 2008

1000 besök!


Lilla jag har bara funnits i bloggvärlden i några veckor, men nu har jag precis nått en milstolpe – 1000 besök.

1000 tack till alla er som har tittat in här! Rosen – givetvis vit – är till er!

Jag hoppas att ni har blivit inspirerade och att ni fortsätter att bli det. Jag är SÅÅÅ tacksam för att ni finns och för att ni lämnar så trevliga hälsningar. Ni förgyller min dag. Och alla ni som har bloggar är en stor inspirationskälla för mig. Det är så roligt att få nya bekantskaper – både fysiska och virtuella.

Att blogga är som sagt en ny erfarenhet för mig och jag stormtrivs med det. Det är ett privilegium att få hålla på med det jag älskar att göra.

Kramar Åse

13 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS !!!

Du har verkligen en toppenbra blogg,jag är så tacksam för alla butikstips!

Många kramar från Jenny

<3

Anonym sa...

Grattis Åse!
Vilken underbar blogg du har!
Mycket inspiration och härliga detaljer, love it.

kram Jenny, (la colega)

Lavendelkvisten sa...

Hej Jenny - la colega :)

Tack för den fina kommentaren! Roligt att höra att du tycker om min blogg! Alltid kul att höra. Titta gärna in igen! :)

Kramar Åse

Tidsmästarinnan sa...

Grattis till tusen!
jag trivs så bra här inne hos dig så jag stannar nog ett tag och kikar runt lite mer :-)

Kram!

Marie sa...

Grattis till 1000 besökare!!!

Kram Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Åsa, va kul, klart du får många besök, du har en ljuvlig blogg!! Mari.

Anonym sa...

Tjingeling vännen,
Grattis till de första tusen, med dina underbara bilder och all inspiration du bjuder på kommer det inte att dröja länge förrän det blir en nolla till, det är jag säker på! Din blogg är helt fantastisk, nu väntar jag bara på bilderna från nyrenoverade hemmet... hehe ;)
Stor kramis på dig!
Susanne i Blentarp

Mjuka sa...

grattis till dina 1000 besök
kramar m

Lavendelkvisten sa...

Hejsan Susanne!

Tack snälla för de fina orden om min blogg - jag blir SÅÅ glad!!

Och ja, det blir snart lite bilder från mitt nyrenoverade hem! ;-)

För alla er som inte vet så är Susanne min bästa kompis och hennes man Janne har haft en stor roll vid renoveringen! Lite återstår, men snart är det klart! :)

Kramar Åse

Lavendelkvisten sa...

Förresten, Susanne, jag hoppas att din blogg blir klar snart! Den ser jag fram emot!

Kram Åse

Linda -Galleri Palla sa...

Vilken fin bild! Fideli & konungen som du snart ska plåta är en underbar butik!

atmosphere sa...

Grattis!
Fortsätt gärna att inspirera oss!
Teija på Méli de Mélo är en kund till mig sedan länge, och till slut blir man ju goda vänner! Hon är så gullig!
Många kramar från
Ingrid

Anonym sa...

Grattis till besöksantalet! Jag kommer garanterat att kika in fler gånger, jättevacker blogg :)