söndag 22 juni 2008

Bloggstiltje

Som ni kanske har märkt så har jag inte varit så aktiv på sistone. Sommaren är ju här och det är mycket på gång. Men håll ut - jag överger inte bloggandet. Och jag hoppas att ni inte överger mig heller... Det kommer att bli ett och annat inlägg under sommaren också, det lovar jag! Förhoppningvis blir det ett och annat loppisfynd gjort under min semester och kanske jag hinner lägga ut något butikstips också... vi får se vad tiden räcker till.


Min Mårbacka-pelargon

Min vita brudorkidé

Bilderna är tagna med min mobilkamera. Ibland tror jag faktiskt att den är bättre än min vanliga digitalkamera! I alla fall när det gäller att ta närbilder. Hm. Konstigt, inte sant?

Nu ska jag kika in hos er andra en stund. Jag har varit alldeles för dålig på att hålla mig uppdaterad om vad ni har gjort på sistone... Fy på mig! :-) Men nu ska jag alltså råda bot på det.

Ha det så bra!
Kram Åse

7 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Väldigt vackra bilder..!

: )

Ha det gott, kram från Jenny

<3

Lilla huset på prärien sa...

Jättefina bilder, du måste ha en bra mobil som kan ta så fina bilder!?

Hälsningar Jenny

StrandviksVillan sa...

Tack snälla du för hälsningen hos mig! Du får ju jättefina bilder med mobilen!
Alla bilder du visar är härliga, gillar mycket de du visar från olika affärer!
Hoppas du hade en skön helg, jag återkommer hit!

A home far away sa...

Jag hoppas verkligen att du inte överger oss helt med din fina bloggsida!

Ha en fin sommar
Kram Gunilla i Singapore

Randi sa...

Tack för tipset om Laura Ashley-butiken. Hade ingen aning om att det fanns en i Malmö.
Sköna bilder bjuder du på dessutom!
Ha en fortsatt skön sommar!
Kram Randi

marita blücher sa...

Hej Åse,
Som vanligt bjuder du på ögongodis - vilken fantastiskt vacker bild på orkidén ! Jag har en liten utmaning till dig på min blogg - välkommen att kika in och anta den om du har lust.
Ha det så gott.
Kramis/Marita

Malin - I min trädgård sa...

Hejsan! Vad kul att kika in här!

Men vilket snyggt Lavendelkeramik! et du vad det var för märke/vem som gjort dem? Jättefina!