måndag 11 augusti 2008

Bloggpaus


Som ni ser har jag inte varit så aktiv med bloggandet under sommaren. Och av personliga skäl väljer jag nu att göra en ännu längre bloggpaus. Jag hoppas dock kunna återkomma längre fram eftersom jag älskar att hålla på med det här.

Under tiden kommer jag att försöka titta in hos er andra lite då och då. Jag kanske inte blir så aktiv i kommenterandet, men det hoppas jag ni har överseende med.

Jag är så tacksam för alla era kommentarer och för att ni kikar in hos mig med jämna mellanrum! På återseende!

Kram Åse

10 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Hoppas du kommer tillbaka...tills dess...STOR kram från mig!

/ Jenny

<3

Lilla huset på prärien sa...

Ha det så skönt och välkommen tillbax när du känner för det! /Kram Jenny

Madicken sa...

Hejsan! Ohhh, vad synd att du tar bloggpaus när jag precis har hittat dig!!! Men... jag har ju fortfarande möjlighet att se allt det fina som du har bloggat om hitintills!

Anledningen till att jag hamnade här var att jag sökte efter bilder inifrån Charlotte Trend och Laura Ashley i Malmö och det har ju du! JÄTTEFINA sådana! Jag undrar om det är okej att jag använder dem i min blogg och uppger dig som fotograf? Säg till mig annars...så tar jag bort dem! MVH Victoria

Familjen Stålnacke sa...

Hejsan vännen,

Ta du det lugnt och återhämta dig ett tag, så kommer du igen med nya friska krafter! :) Hoppas allting ordnar sig, och att vi ses snart!

Stor kramis på dig,
Susanne

nea i det gula huset sa...

Hej hej!

Hoppas verkligen att du kommer tillbaka! Men jag vet hur det känns när lusten att blogga tryter!

Jag har frågat innan men nu vill jag bara säg att jag har länkat till dig och dina fina bilder från min mammas butik! Hoppas att det fortfarande är ok!?

Kram Nea

Diverselådan! sa...

Hej!
Jag sökte efter inredningsbutiker i Göteborg och hittade din sida. Har fått jättebra tips från din butikslista. Stort tack för det! Ska förmodligen åka till Gbg någon gång i november. Hoppas att du kommer tillbaka från din bloggpaus. Jag kommer kika in då och då för att se om du är tillbaka.
Kram från Annette

n o r d i n g å r d e n sa...

Ta den paus du behöver, hoppas du kommer tillbaka sedan! En mycket vacker lavendelbild! Många hösthälsn fr Mari.

Tidsmästarinnan sa...

Ja ta det lugnt och kom tillbaka när tid och blogglust finns!!

Det kan ju nästan bli som ett svart hål det där med bloggandet, tiden bara försvinner... :-) Men det är ju så kuuuul!

Många varma hälsningar
Susanne

Gårdsromantik sa...

Hej Åse!

Såg ditt tips om Hem och Antik - hihi - skall nog prova med ett mail till redaktören!

Kram Maud

marita blücher sa...

Hej Åse,
Så roligt att höra från dig, även om omständigheterna är sorgliga. Varmt tack från både Hans och mig för dina omtänksamma rader på min blogg. Hoppas att vi får se dig snart igen.
Ha det så gott och var rädd om dig.
Kram/Marita