onsdag 9 juli 2008

Tipsa Hem & Antik

I nya numret av inredningstidningen Hem & Antik (en av mina favorittidskrifter med inredning i gammal stil), tipsade en läsare om sin egna butik i Smedjebacken. Redaktionen skriver till svars att fler läsare som vill tipsa om sina butiker är välkomna att skriva till dem och gärna bifoga en bild.


Med risk för att få en blivande mailtyngd redaktör klagandes på mig, så vidarebefordrar jag nu uppmaningen till alla er härliga bloggare som har egna butiker - tipsa på! Vem vet, tidningen kanske tittar in hos er eller tipsar om prylar från just er butik. (Ser att några av er redan har kommit med på ett hörn...).



Skriv till:
Hem & Antik
105 44 Stockholm

eller maila till: red@hem-antik.bonnier.se

Ha det gott!
Kram från en semestrande Lavendelkvist
/Åse

10 kommentarer:

marita blücher sa...

Hej Åse,
det var som vanligt trevligt att träffas och talas vid en stund. Tack också för det här fina tipset - skall absolut informera dem om min lilla butik. I ditt inlägg om Lavender Fields har du bland annat ett bildcollage bestående av många små bilder vid sidan om varann - hur har du gått till väga med detta ? har du tid får du gärna mejla mig.
Ha en fortsatt skön semester.
Kramis/Marita

Lilla huset på prärien sa...

Oh det skulle jag också vilja veta... ta mig samtidigt :)

Kram Jenny

Jenny Oak Fae sa...

Haha...det där har jag också funderat över HUR man gör..?

Kram, Jenny

<3

Handplockat sa...

Tack för tipset
det ska jag nog göra

jag har en liten utmaning hos mej idag
det handlar om nött & patina vill du vara med?

ha det bäst

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, Hem & Antik är en härlig tidning, och Kol & Rosors en härlig butik med härlig butiksinnehavare! Ha en fortasatt skön sommar! Mari.

Butik Drängstugan sa...

Vilken trevlig blogg, jag återkommer gärna till dig och tittar in.
Inspirerande att få tips om olika utflyktsmål till andra butiker i landet.

Sommarhälsningar
Butik Drängstugan

Viola sa...

Tack snälla för din kommentar på min nystartade blogg. Tackar för tipset om att ge info om sin butik. Detta skall jag absolut göra. Vi läser samma tidskrift och den är en av mina stora favoriter bland inredningstidningarna. Ha det skönt i värmen, Viola

Familjen Stålnacke sa...

Tjingeling vännen!
Tänkte bara tipsa om att det nu finns Toscanska lavendelkvistar på våran blogg... hehe! Hoppas att vi ses nästa vecka, det ser jag verkligen fram emot!
Kramisar,
Susanne

Anonym sa...

Hem & Antik är väldigt trevlig tidning.

Elisa Day sa...

Var ute och letade efter någon ny blogg, hittade din! Mycket trevlig läsning! Kram